2013. április 16., kedd

Üdv újra!

Hű, de régen írtam bejegyzést utoljára, gőzerővel dolgoztam a Megdermedt időn. Képzeljétek, végre sikerült befejeznem és a Nano-nak valamint a CreateSpace-nek hála megterveztem a regényemet. És ami még ennél is nagyobb hír; a mai napon megrendeltem az öt ingyenes példányomat!! Hurrá!! Tavaly november óta vártam erre a napra. 

Állíthatom, hogy a hosszú /legalábbis nekem annak tűnt/ tervezés eredményeképpen nagyon jól néz ki, csak már a kezemben tarthatnám! Május végére ígérték a kiszállítást, úgyhogy addig várnom kell. Csak kibírjam valahogy. :)
Ha megérkeznek a kicsikék, posztolok róluk egy fotót, hogy ti is láthassátok! Ennél már csak egy dolognak örülnék jobban, ha végre egy kiadó felkarolná és megjelentetné valamelyik munkámat. És végre valódi íróvá, szerzővé válhatnék! 

Na, de vissza a földre. Új projektbe fogok, vagyis egy korábbi munkámat írom át. Szerintem ez a story megérdemli, hogy ne merüljön a feledés homályába. :) 
Tehát nekilátok az Éhség átdolgozásának, és ha elkészülök vele, abból is rendelek pár példányt, kerül amibe kerül. 
Ezen kívül a minap támadt egy remek regényötletem, aminek hamarosan nekilátok. Annyit elárulhatok, hogy ez egy sci-fi történet, aminek az ötletét A burok ihlette. 

Egyelőre ennyit. 
Hamarosan jelentkezem!
Xo

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése